Mad Ventures

W ramach marek firmy Mad Ventures pomagamy tworzyć i zarabiać online. Oferujemy usługi hostingowe, domeny, gotowe do użycia sklepy internetowe czy autorski system do tworzenia kursów. Wspieramy twórców w wielu obszarach i robimy to skutecznie.

Naszą misją jest pomaganie twórcom internetowym w oswajaniu technologii i wykorzystywaniu jej do dzielenia się swoją twórczością z innymi, oraz monetyzacji swoich pomysłów.

Specjalistka/ta ds. wsparcia Klienta

Na Twoje zgłoszenie czekamy do 7.06.2021

Kogo szukamy?

Jeśli szukasz pracy w niepełnym wymiarze (3-5 godzin dziennie + zadaniowo w weekendy), w której możesz działać z doświadczonymi, fajnymi współpracownikami i do tego zdobyć nowe doświadczenie – to Ciebie szukamy!

Na stanowisku, które proponujemy, niezbędne będą konkretne kompetencje. Powinieneś/powinnaś spełnić wszystkie z nich, aby dobrze odnaleźć się w tej pracy. Przeczytaj więc uważnie i aplikuj, jeśli:

  • biegle poruszasz się po WordPressie / WooCommerce i potrafisz rozwiązywać problemy związane z ich funkcjonowaniem,
  • znasz system DirectAdmin (lub szybko przyswajasz wiedzę :),
  • masz ogólną wiedzę z zakresu hostingu, domen oraz certyfikatów SSL,
  • potrafisz samodzielnie analizować i rozwiązywać problemy techniczne,
  • masz doświadczenie w obsłudze Klienta poparte dobrymi zdolnościami komunikacyjnymi (przede wszystkim umiejętność tłumaczenia kwestii technicznych na zrozumiały dla odbiorcy język).

Odhaczone? Jeśli tak, zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie:

  • Praca jest w pełni zdalna –  ubierasz się (bądź nie ;)) w co chcesz i pracujesz gdzie chcesz, byle z efektami :).
  • Twoje zadania będą polegać na pomocy technicznej i doradzaniu naszym Klientom. Nie wymagamy od Ciebie siedzenia przy biurku murem, ale wymagamy dyspozycyjności w razie potrzeby – dostępność na plaży, w górach czy nad rzeką też się liczy :).
  • Ta praca pozwoli Ci także dowiedzieć się, jak od środka działa firma, która z ogromnym oddaniem pracuje na rzecz twórców i cały czas doskonali swoje produkty dla nich. Przy nas, jeśli zechcesz, możesz się wiele nauczyć.
  • Preferujemy rozliczenie B2B (faktura), ale jesteśmy elastyczni w tej kwestii.

Jeśli czujesz, że to zajęcie dla Ciebie, koniecznie wypełnij ankietę poniżej.
Zajmie Ci to dosłownie kilka minut.

Na zgłoszenia czekamy do 7 czerwca 2021. Po tym czasie w ciągu 7 dni roboczych wyślemy do wybranych osób informacje o dalszych krokach.

Formularz rekrutacyjny